jueves, 27 de marzo de 2014

LA CEL·LULA I LES FUNCIONS VITALS


Bon dia, avui hem treballat el concurs de la cel·lula. Tot i que han hagut alguns incidents amb el cutter tot ha anat molt bé. Fer la maqueta de la cel·lula no és gens fàcil, per això estaven la Núria i en Joaquim per ajudar-nos: a tallar el porexpan ..., per això us vull donar les gràcies per el que ens ajudeu tots els dies.
En comptes de fer informàtica hem tornat a fer medin, hem repassat amb la Núria les funcions vitals  i la funció de cadascuna. després, hem estat comentant una notícia molt vella i hem parlat sobre les diferents parts del nostre cos. Tot aquest tema és molt interessant i més com l'estàs explican tu, gràcies per totes les activitats que has fet i tot el treball que suposa fer-ho. Moltes felicitats pel treball que has fet, m'està encantan.








David Raya Martínez
 

5 comentarios:

  1. A mi també m'ha agradat molt totes les activitats.
    Ariadna Recio

    ResponderEliminar
  2. Bon dia, el dijous m'ho vaig passar molt bé. Espero que el meu equip sigui el guanyador.
    Raul

    ResponderEliminar
  3. M'estan agradant molt les activitats que estem fent amb la Núria perquè són molt divertides i aprens molt amb elles.
    Pol

    ResponderEliminar
  4. Bon dia, m'agraden molt les activitas que estem fent perquè aprens molt. El treball de les cèl·lules m'han agradat molt i penso que totes les maquetes eren molt boniques .
    Raul

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar