miércoles, 9 de abril de 2014

BINGO !!!

Avui a l'hora de medi em jugat al bingo. la Núria ens ha repartit un cartronet amb parts del tema que em treballat i un full en blanc. Llavors la Núria anava traient paperets amb números, i cada numero corresponia a una pregunta. Quan la Núria llegia la pregunta, si teníem la resposta al cartronet fèiem una creu al nom, però si no teníem la resposta al cartronet en el full en blanc teníem que posar el numero de la pregunta i posar la resposta. Crec que ha sigut una de les millors activitats, a més he fet línia i casi feia bingo. M'ho he passat molt bé i m'ha agradat molt.

Adrian Rodriguez

6 comentarios:

  1. ya veus, ha sigut genial ami no m'ha tocat ni línea ni bingo però m'ho he passat tambè molt bé.

    ResponderEliminar
  2. Avui el bingo ha estat molt bé, és veritat. Ha estat molt interesant perquè tots hem estat apunt de fer BINGO o LINIA, al final ha guanyat en Marc però ha sigut com una victòria per tots per lo emocionant i dievrtit que ha estat.

    ResponderEliminar
  3. Ariadna Recio
    Va ser molt divertida aquesta activitat a mi em van quedar moltes per fer bingo però m'ho vaig passar molt bé

    ResponderEliminar
  4. va ser molt divertit el bingo

    ResponderEliminar
  5. M'agradat molt ha sigut genial!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Les activitatsque hem fethan sigun molt divertides. Hi ha una que no me ha agradat que es la segona que vam fer al pati perque les altres si que me han agradat. Nuria m'agradaria fer un altre tema amb tu.

    ResponderEliminar